Benim oğluşum çok mu hareketli yoksa olması gerektiği gibi mi anlamıyorum☺️ Hergün gün içinde toplasam 2 saat anca oynamıyor sürekli oynuyor sürekli hissediyorum yani karnımdan fırlıyacak gibi davranıyor hiç uyumuyor sanırım normal mı acaba ? Yoksa cidden çok mu hareketli normalde bide anne ayaktayken oynamaz derler benımki resmen alttan cıkacak gibi davranıyor herkeste bu kadar hareketli cocuk cok durmaz dıyor