minikcasper Selam kızçeler. Hindistan cevizi yağı alacağım ama bir sürü marka var siz hangisini kullanıyosun hangi markasını aldınız katıları da var sıvı olanlarıda internette kafam karıştı kullananlar hangi marka aldığını yazarsa sevinirim 😍💜
Mhtpctn minikcasper eşim bana peynırcı babadan almış çok guzel ben cok memnunum bıraz kotu kokuyor ama olsun 🥰 markasını bılmıyorum
531zuesglm minikcasper Gratisten almıştım hamileliğimi ilk öğrendiğim haftalarda hala kullanıyorum memnunum tabsiye ederim
Tortilla minikcasper canm marka onemlı degık organık ve soguk sıkım olanları tercıh etmelısın. Katı sıvı diye ıkı tane yok. Sogukta donuyor sıcakta sıvı hale gelıyor☺️
Mhtpctn minikcasper o ne 😂😂😂 Bana geldiğinde kalıp gıbıydı ben odada bekletıyorum bılerek erıyınce daha guzel oluyor surmesı tam yğlı oluyo
minikcasper 531zuesglm Tortilla Mhtpctn flowermom_12 DilanDag littleon ceren63 GizemPolat Gonul-82 Teacherella Teşekkürler kızçeler 💜
DilanDag minikcasper ben aktardan aldım şuan adını hatırlamıyorum odama gitmeye üşeniyorum 😂😂 yağ olarak kullanıyorum gayet memnunum 💜
littleon minikcasper ben gratisten aldım 2 çeşit var 2 çeşitinde memnunum. Soguk sıkım ve organik olması önemli
GizemPolat minikcasper benim kayınbabamın müdür olduğu restoranda özel makinayla yapılıyor ben onu kullanıyorum. Önceden hep saç için ya da kurulur için kullanırdım 😂 şimdi işler değişti tabi
Gonul-82 minikcasper katı sıvı diye ayrılmıyor havanın sıcaklığına göre eriyor kışın katılaşıyor .soğuk sıkım olsun ben macrocenterdan yada homemade terapiden alıyorum