Ozgee35 Rahim kasılmasından mı bilmiyorum ama bazen karnımın bir köşesi şişiyor ve bebeğimin başı avucuma alabilecek kadar belirginleşiyor .Bunun sebebi nedir acaba 31+0 haftadayız..doktora gözükmelimiyim
Zeyneptoprak Ozgee35 poposu olabilir mi canım normal bi durum zaman ilerledikçe ayağınj dizini dirseğinide hissedersin normal
Gzmsydr Ozgee35 bende de aynısı oluyor ama kafası değil çünkü hıçkırıgını çok aşağıda hissediyorum zaten dogum pozisyonu almış demişti doktorum