Simays canım benim ne yazık ki ilk doğum erken olduysa 2.de erken olma oranı %50 oluyor. Ama maşallah ilk doğumuna göre 31′i görmek büyük nimet..! Benimde ilk doğumum 28 haftalık şimdi 30.haftadayım hamdolsun. Dayanabildiğimiz kadar gidelim diye dua ediyorum sürekli… Bebek kilo alsın diye bi takla atmadığım kaldı 😒 inşallah 34-35 ’e kadar dayanırız..!