annevehamile1 Adanada Gökmen Sukgen giden anneler burda mı 🥰 2 yıl önce oğlumun doktoruydu. Şimdi 2.kez doktorumuz olacak 🤰🤰🥰
cankiz1010 annevehamile1 Biz Güzelyalı da yaptık doğumu çok memnun kaldık. Gökmen beyinde Güzelyalı ile anlaşması var tercih edebilirsiniz
Hazalperi annevehamile1 ben gidiyordum da biraz ilgisiz geldi bana Balcalı selim büyükkurta gidiyorum ikidir 26 haftadayım
annevehamile1 cankiz1010 evet ilk doğumumu yaptırdı zaten. Şimdide gidiyorum Güzelyalı da olacak doğumum😊😊
annevehamile1 Ensarmommy kesinlikle ben aşırı memnunum 2.doğumum yani ilkinde de gittim mükemmel insan. Enerjisiyle çok memnun bırakıyor beni