Hanımlar doğum yaptım ama happy kids e geçmek istemeyenlerdenim😂7 günlük olduk meme ucumda yara yok ama emzirirken canımdan can gidiyor aşırı acıyor.şuan mustela krem sürüyorum ama gümüş kapak mı alsam diyorum .bunun için önerileriniz varsa bekliyorum🤲🏻