Duyguuuu NurbanuErmisBayraktar 13 aralık inşallah. Dün doktora gittik kalp atışlarını duydum 6+6 haftalık bebeğim 😍
Anne3434_ Ya benimde aralığın son haftasına denk geliyor doğum inşallah daha çok yeniyiz bugün öğrendim çok heyecanlıyım ❣
Anne3434_ Anneadayihazal biz bugün tam 4 haftalığız perşembe günü gidicem değerlerim baya yüksek keseyi görmemiz gerekiyor yani o değerlere göre
Duyguuuu Anneadayihazal ben 7. Haftayı bitiricem canım keseyide gordum bebeğide gordum kalp atisinida duydum 😊
NurbanuErmisBayraktar Anneadayihazal ilk 2hafta önce gittim net birşey söylemedi kaç günlük olduğuna dair 12 mayıs gibi tekrardan gidicem kalp atışını duyarım inş😊
Nesimee Anneadayihazal aralığın ilk haftası dedi doğum için doktor nasip olursa ama ben bebeğimi keseyi kalp atışını duydum çok şükür
Tugcike Kesemizi gördük hafta ya inşllah kalp atişi almaya gidicez 🙏 7.hafta oldu aralık 12 gibi allah nasşp ederse kucagımda 🙏💕
Partk Tugcike canm kesede bebeği gördün müü benm de 13 ü ibşallah yakınız sennle ben 6 1 de kesede bebeği göremedim de bugün 6 6 yekrat gidicem bakalm
Elanaz Ben de aralık annesi olacağım inşallah. 6+3 deyim. Geçen hafta kesesini görmüştüm, dün kalp atışını dinledim. Çok küçük olduğu için doktorum beş saniye kadar dinletti ama muhteşem bir andı.
Gamze612 Biz de 8 ama simdi kahverengi lekelenme yasadim gecen hafta da olmustu gecmisti. Ama panik oldum doktora gidicem bugun. Sik muayene olmanin bi zarari var mi acaba, ama icim icimi yiyor elimden de birsey gelmio😩
Anne3434_ Gamze612 hayır sık muayene olmanım hiçbir zararı yok sakın ihmal etme Allah yardımcın olsun
Mervenazuur Gamze612 korkma ☺ Lekelenme olurmuş. Benimde başımdan geldi geçti. Ben fırsatını bulsam hergün ultr. Girerdim 😂😂
NurbanuErmisBayraktar Gamze612 banada 1 kere oldu açık kahve normal dedi dr hormonlar değiştiği içinmiş Ama yinede dr danışmakta fayda var diyorlar telefonlada sorabilirsin