Mhtpctn Kızlar bugun cekıldım ama doktor resım vermedı sadece bebegın organlarının bulundugu resımler ve sonuclar var elımde yuzu yok 🤷♀️
Duygu4444 irva merhaba siz detaylı ultrason için gittiğiniz yerden iyi şekilde bahsedince bende oraya gitmeye karar verdim. Ne kadar sürdü tam olarak birde yoğunluk durumu nedir ne kadar önceden randevu almamız gerekiyor
Pink14 4 tane renkli 4 tane siyah renk de vermiş ti benim doktorum özel veya devlet has. Göre degişiyodur belki 🤔
Mhtpctn Pink14 bende ozele gıttım ama bebegın yuzunu hıc goremedık dırek organlarına baktı cınsıyetını bıle gostermedi😂 gecen hafta kendı doktorum kız dedi bugun sordum gostermıyor kapalı dedi😂 cok sukur bı problem cıkmadı yuzunu gostermesede olur napalım🙈
Pink14 Mhtpctn bazıları öyle göstermiyor malesef benim kızım 14 haftasında gösterdi kendini hep dönüktü sağlıklı olsunlarda bunların merakını yaşayalım sadece 🙂🙂
Merveatay Mhtpctn aynen canım 30. Haftamdayim daha bı kere doğru düzgün yüzünü göremedim bı tane güzel fotoğrafı yok :)
Ser11 Detaylı girdim girmedim. Her ultrasonda renkki resim veriyor doktorum . Azərbaycanda oyle .bu günde 17haftakij renkki resim verdi
Gzmsydr Mhtpctn bizim doktor 12 tane falan vermişti hatta detaylıya yüzünü görmek için gelmemişsindir umarım demişti dedim resim vermicek bu adam belli oldu sonra güldüğü anı bile yakalamış onu bile verdi doktordan doktora farkediyor olsa güzel olurmuş hatıra amaçlı .s
Minikbirkalp Bana siyah beyaz 1 tane verdi bi e cd verdi renkli arada açıp bakıyorum minik oğluma vermeleri lazım tabi o yüz resmini alana kadar da rahat bi 45 dk uğraştı doktor 🥰 inat edip göstermiyordu kolu hep yuzundedi ama kazanan biz olduk aldık bi foto 🤣🤣
Kahve Mhtpctn iki oglumda özele gittim hem normal hem detaylida 3 boyutlu çok güzel resimlerim var şimdi kızım da devlete gidiyrm elimde Bi ilk öğrendiğim resmi var hiç resim vermediler gösterecek hicbisim yok ileride 😪