Joker baby de yorumları okudum bende biberon tercihimi philips aventten yana kullanıcaktım ancak yorumlarda kapağın sürekli attığından ve kapağı çevirirken tam kapanacağı sırada tekrar başa döndüğünden bahseden çok olmuş. Çok kararsız kaldım açıkcası 😒