SeHer1909 36+1 de 3200 3300 civarı demişti Dr ama azıcık küçük kalsa iyiydi normal istiyorum iri bir bebek olmasa kafam rahat olurdu 🤦 38+1 de gdicem cuma günü bakalım kaç olduk