Mine8191 ben 16 haftalık olcam . 8-9 . Haftalarda basladım valla . Ama çatlak kremi değilde bebek yağı kullandım 3-4.aya kadar geçiştirmek amaçlı . Simdi lierac ın çatlak kremini alıcam onla devam edicem, insallah işe yarar… bence sizde kullanmaya baslayın çatlasa bile en azından önlemimi almama rağmen çatladı dersiniz ☺️ Sevgiler 🎀