Yasemin66 Cok cok gecmis olsun 😔 Ne vicdansizlar var ya..Allah senin de,o bebisin de hakkini birakmaz onlarda..Ben de simdilik esimin ailesi ile yasiyorum.Annesi uvey ve resmen zulmediyor kadin..Geceleri yataga girince aglamaktan katiliyorum ben neler yasiyorum boyle diye..Cok korkuyorum bebegime bisey olacak diye..Senin mesajini okuyunca da kendimi gordum.Allah gonlune gore versin herseyi,dilerim en hayirli zamanda anneligi de tadarsin🤲🏻