Ceylanmrt Merhabalar hamilelikte uzun yolculuk yapan oldu mu aranızda özel araba ile 6 aylık hamileyim
Nansnnsnsn Ceylanmrt canım ben 37 . Haftamda 12 saat yolculuk yaptım 1 gece kaynanamlarda kaldık ertesi gün 13 saat tekrar yolculuk yaptım çok rahat geçti doktorlarında önerisiyle her 2 saate durup 10 15 dk yürüdüm seninde öyle yapman lazım sıkınto olmuyor ☺️
Gokselin Ceylanmrt ben yaptım eşya taşıdım 1400 km yol yaptım doktor bi sıkıntı olmayacağını söyledi fakat dinlene dinlene gitmemiz gerektiğini yürümem gerektiğini söyledi o şekilde de yaptım ama ev yerleştirme yol falan derken bebeğimin hareketlerini hissetmedim nts ye bağladılar bi sıkıntı yoktu çok şükür
Merveatay Ceylanmrt ben de 10 saat yolculuk yaptım eve gelince ayağımın şişliği iki üç gün geçmedi. Her iki saatte bir yürümek lazim
MinnakLiva Ceylanmrt Ben yaptım uzun dediğimiz 4 saatti ama wc gitmekten 6 saat oldu yol.. öldüm öldüm dirildim heryerim tutulmuş koca araba olmasına rağmen 1 hafta evde yattım 😭
Neclanur Kızlar ben istanbuldayım trabzona gidecek eşim bayramda nasıl cesaret ettiniz doktorum son ayın riskli olir dedi
Ceylanmrt Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim 😊benim icin doktorum özel arabaniz ile giderseniz ve sizinde dediginiz gibi 2 saatte bir mola verip 10 dk yuruyceksin dedi insallah sağlıklısı ile gider gelirim🤲🏻
Ezgim Bende ikinci gebeligimde yapmistim 32 haftada ozel aracla 16 saat 2 3 saatte bir mola vermistik yurumustum bi problem olmadi
Biyolog-anne Bende bu hafta çıkıcam uzun yola 5 haftalığız şu an. 2 saatta bir mola verip yürüyüş yaptığın sürece sorun yok dedi doktorum. Ama içten içe de endişelenmiyor değilim.
Ceylanmrt MinnakLiva en çokta bundan korkuyorum tuvalet sorunu ve heryerim tutulursa 🤦🏻♀️9 10 saatlik yol birde
demet35 Ceylanmrt ben 40 hafta boyunca fellik fellik gezdim valla :)) şuan oğlum 3 aylık hala da geziyorum ama o sevmiyor gezmeyi :)
demet35 Merak etme hemen hemen 2 km sonra benzin istasyonu var işini görür öle aman aman sıkışmıyorsun dert etme bi sorunun yoksa git doktor onay verirse ama 2 saatte bir dinlen yürü 10 dk ayakların şişmesin
Biyolog-anne fatmaozdemir1 düşük tehlikesi var sanırım. Umarım biran önce atlatırsın bu evreyi. Rabbim hepimize sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Bu arada kayınvalidemden duydum ilk Meryem suresini oku her gün bebeğine. Okumayı bilmiyorsanda YouTube den aç dinle bol bol dua et yavrularımızın kaderleri de bu aylarda yazılıyormuş.