Zumree1 Merhaba kizlar başakşehir sehir hastanesine giden kontrole veya dogum yapan varmi acaba yeni acilan hastahanee
Aylin90 Zumree1 kontrole gittim canm hastane çok güzel ewet ama doktorlarda ebelerde çok yeni baya gençler tecrübeleri yok normal doğum olursa düşünmüyorum