Acil durumlar hariç doğuma ambulans çağırmak kul hakkıdır bence. Aşırı Kanamanız olur, sancılar birden sıklaşır, ıkınma hissi gelir tamam o ayrı ama yeni başlayan doğum eylemi içinde ambulans çağırılmaz. 20-30 saat sancı çekenler ya da doğumunu bekleyenler oluyor.