GizemPolat Kızlar 9+3 hamileyim ne yesem ne içsem ekşi ekşi çıkarıyorum bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl geçirdiniz ilaç dışında bu arada kusma değil bildiğiniz ekşi su 😔😔😔
MYstryy GizemPolat bende ayni durumdaydim bu aralarda surekli mide bulantisi yasiyorum ama cikarmiyorum. Yagsiz seyler tuketmeye calisin patates haslamasi leblebi cubuk kraker bebe biskuvisi ve az sekerli acik cay bana iyi gelmisti.
1Heyv GizemPolat maalesef ilaç dışında bir şey erki etmedi bende canım. Pronat kullanıyordum o zamanlar
Sedaamm GizemPolat canım 36 haftayım bendede aynı durum var bugün doktora söyledim mide ilacı şurup yazdı doktoruna söylersen birşeyler verebilir rahatlatıyor
annee27 Soguk süt ve salatalik ilerleyen haftalarda daha cok yanacak mideleriniz kizlar ben suan fenalik geciriyorm doktora soyleyn gaviscon yazar bide leblebi salatalik ve soguk süt ama bunlar uzun sure idare etmiyor ilac daha iyi
GizemPolat annee27 ya birde korkutuyorlar çok erken çok erken diye bilmiyorum mide yanmasının ekşimesinşn erkenimi olur 😳
annee27 GizemPolat canm herkesin farkli olur bakma saga sola onu gectim ilk hamileligm ve ikincisi bile ayni dgl bastada olur sonda da o bunye meselesi 😊