Arkadaşlar 38+4 haftalık olduk biz kızımla bugün çatı muayemizi olduk benim acı eşiğim çok düşük olmasına rağmen hiç bi şekilde acı agri hissetmedim.korkmayin burada kimisi diyo ya öldüm bittim falan diye öyle bişey yok.hatta doktorumuza sordum aa bu mu bu kadar mı diye aynen bu kadar dedi.yeterki sakin olun ve doktorunuza güvenin🎀🧚♀️🙏🧿