Cancazim Merhaba öncelikle son adetim 5 haziran çok kötüyüm bulantmlarim çok fazla sizde durumlar nasil
Ayca2841 Cancazim benşm son adetim 13 haziran ama bu ay hamile olduğumu ögrendim benim de bulantılarım kasık agrılarım vardı
Buke Cancazim adetim en son 10 Haziran mide bulantım hiç yok masallah diyorum kendime 🙂 ama lekelenmem var 😢
papatya35 Cancazim benim de son adetim 5haziran bu gün gittim ama kalp atışı göremedim üzüldüm biraz açıkçası geçen hafta kese göründü bu hafta gelişme var hatta vajinalden bebeği de gördüm minik ama kalp için cuma yine çağırdı sizler ne zaman duydunuz kalp atışını hanımlar
Cancazim cgelmas banada p ile başlayan bi ilaç verdi sigortaya girmiyor kaç eczane dolaştık bulamadık ve ben bsy yiyemiyorum şimdiden 4 kilo verdim .
Cancazim cgelmas prilam bende aldım demin nasıl kullanıyorsunuz siz Smdi tok karnına aldm bitane inşallah faydası olur
Cancazim Bide dün gittim doktor kalp atımı var dedi 6 hafta sonra gel ikili tarama için dedi sizce çok uzun süre değil mi 6 hafta snra gitmek
cgelmas Cancazim bana 1 ay sonra gel dedi 10.haftada gitcem. Ben hiç bilmiyorum özelden aldım 1 hafta ben de bayağı çektim yiyemedim
13579 Cancazim benimde son adet tarihim 6 haziran bugun gittim kontrole kalp atışınıda dinledik sıkıntı yok şükür virüsten dolayı bi sıkıntı olmadığı taktirde geç randevü veriyorlar banada bugun doktorum 6 hafta sonraya verdi
Gokilay07 Cancazim ben 2 haftada bir gidiyorum keşke her hafta gitsem diyorum bence ne olur ne olmaz 2 haftada bir git
cgelmas Cancazim belki bir daha gelmeyin diye söylemiştir ben de düşündüm 11 -12 de gitsem belki cinsiyetide belli olur dedim
ogretmmenanne Son adet tarihim 1 haziran ama geç döllenme olabilir dedi doktor 13 temmuzda keseyi gördük 27 temmuz tekrar gideceğiz kalp atışı için
Elifdemir27 Benim son adet tam belli değil 11 Haziran’da kimyasal gebelik sonu beta 5 olmuştu en son ondan sonra 29. Gün hamile olduğumu öğrendim bu defada diş gebelik riski var ondan kese ne zaman goruluyor merak ettimm
Beyza52 Benim 30 haziran adetten 14 gün sonra birlikte oldum yani üstünden tam bi hafta geçti adetime 3 günüm var acaba hamile kaldım diye çok merak ediyorum sizce erken gebelik testinde çıkar mı bugün alsam ?