Enguzelhediym Esmamelek 36+3den selamlar🥰 yarın çatı muayenem var . En son 33te gitmiştim bebek 2250 kg idi ben 12kilo almıştım 😕inanılmaz catladim ağrısı ve kaşıntısından zehir oldu hamilelik. Bu 3 hafta içinde oldu ne olduysa bende şoktayım önüne gecemiyorum .
Enguzelhediym Esmamelek neler surmuyorum ki canım bı görsen. karnımı gören hayret ediyor. hiçbir yerden değil sadece göbekten aldım kiloyu ve çok gergindi en başından beri işte çatladı görüntüsüne mi üzüleyim acısına mi bilemiyorum:)
Raziye42 Enguzelhediym benim de aynı badem yağı kullandm alerji yptı n yplm şükürler olsun inşallah doğmdan sonra aynı sefa kremi kullncm çok öven oldu
Esmamelek Enguzelhediym ben de se vardı bende hındıstan cevızı yagı surmustum zeytınyagı kasımaktan yara olmustı ve yanıodu sukur gectı
Enguzelhediym Raziye42 öyle mi ilk defa duydum. Catlaga hicbirseyin fayda etmediğini duyuyorum genel de 🙄
Sedaamm Esmamelek herşeyimiz hazır 36+1 olduk 3320 kilo 48cm boy olmuşuz heryerim şiş ödem aşırı fazla okadarda hareketli olmama ragmen balon gibi şişiyorum 🤣
Merve1806 Sedaamm maşallah 🧿 diyeyim öncelikle 🤗ne güzel beslemişsiniz bebeği beslenmenize dikkat ettiniz mi yoksa olacağından mı böyle iyi kilosu
Sedaamm Merve1806 meyve süt yoğurt çok yiyorum bide karpuz sıcakta doğru düzgün birşey istemiyor zaten insanın canı birde her sabah 1 yumurta kesin yiyorum onunda dışında çokta dikkat etmiş sayılmam 😇
Emrasf 36+0 ım yarın kontrolüm var bakalım nasılmış. 35 haftalık gittiğimde 2300 gramdsçı bakalım kaç kilo aldı merak ediyorum 😀 çatı muayenesi kaçıncı haftada oluyor acaba