Elfbyrm Cok Wukur doktorum yazdi wimdi. Her wey deyerin altinda. Qayet iyi dedi. InwaAllah sizdede oyle olur. Benim analizleri verdiyim hastane ozel canim. Sonuclar cikar cikmaz email hesabi ile gonderiyorlar. Gecen haftada bawka analizlerin cavabini email yolu ile gondermiwdiler.