Mimarhanim Ozgecetindag 20+1 olduk bizde çok şükür önümüzdeki hafta detaylı ultrasona gireceğim inşallah biraz gerginim o yüzden 😅 erken doğum riskim var. Ayrıca ayakları patikli gibi duruyor 😍
ecembugra53 Ozgecetindag biz de 25. Haftadayım 😊💙 MAŞALLAHH ne kadar güzel bir duygu Dogsa da kucağımıza alıp koklasak hep dimi
ikizannesii06 Ozgecetindag üff banada bi böyle resim verdiler resmi yememek için zor duruyorum canlısını verseler naparız acaba 🤣 21. Haftadayım vakit geçmiyooorrr 🤪
Ozgecetindag Mimarhanim evet onu bende fark ettim patik corap var sanki doktorada dedim normal dedi 😅 sende saglıkla al inşallah bebişini🥰
Mhtpctn Mimarhanim bnde bugun gırdım detaylıya panık yapıyodum bsy cıkRmı doye hatta muame bıtene kadr doktor bısey demedı orda baya stres oldum sonuc guzel ama cok sukur bıssy cıkmadı herseyı normal🤲
Mimarhanim Ozgecetindag amin inşallah canım hepimizin sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım 🙏🏻 ayak parmakları ne zaman ayrılıyor acaba 😅
Ozgecetindag ecembugra53 rüyamdada dogum yapıyordum ağlayarak uyandım ona sarılmıstım kucagıma vermişlerdi cok güzeldi rüyası bile
Ozgecetindag Mimarhanim ayrık zaten canım ultrasonda öyle göründü elleride ayaklarıda hepsinin parmakları ayrı
Ozgecetindag ikizannesii06 bende bi tane daha var detaylı ultrasonda verdiler ağzı burnu gözü suratı alnı o kadar net ki resmen kalemle bastıralrak cizilmiş nazar değer diye atmadım onu resime bakıp aglıyorum sürekli cerceve yaptm koydum prensesimi🥰