Dün doktor kontrolüm vardı ikizlerimi görmeye gittim 12. haftada kız ama kesin olarak bidahakine söyleye bilirim dedi ve gittiğimde 100 de 100 erkek dedi ben kendimi Kıza çok alıştırmıştım 😁 sağlıklı olsunlar öncelikli olarak tabiki ama kordon felan olamazmı resimde görülen 😁 https://imgyukle.com/i/SgNATG