MiniKaya Kızlar merhaba yaklaşık 17. Haftadan beri bebeğimi hissediyorm son 1 buçuk 2 haftadır daha net ama iki gündür hissedemiyorm normalmi endişelenmelimiyim ?
babysevgi MiniKaya normalmiş canım bende 21+5 im önemli olan 30 dan sonraki hareketlermiş daha bu sabah sordum☺️ (Aynı gün annesi)
ecembugra53 MiniKaya normal canım bu haftalar düzensiz olur 😊 24. Haftadan sonra hareketleri düzeliyor normale dönüyor
DilanDag MiniKaya bence gayet normal canım ben ilk hareketini 20 den sonra hissetmiştim şuan şükür 30 haftalık olduk iki üç haftadır düzene girmiş durumda 💜
MiniKaya babysevgi benim kontrolüm 1 ayı geçti çünkü canım haftaya detaylıya gidicem diye bu hafta kendi doktoruma gitmedim uzun zamandır görmeyince endişelendim biraz 😊
betul2009_ babysevgi ben de 22 haftaligim her gün hissediyorum hareketlerini şükür ☺️30 dan sonra daha da dikkatli olacağım
babysevgi MiniKaya endişelenme ☺️ 30 dan sonrası önemliymiş ztn 17 de hissettiklerimiz daha çok hıçkırık damar kasılmaları vs bebek hareketi değilmiş suan mesela ben usg de gördüm tekme atıyor doktor cekerken ama hissetmedim mesela☺️ Dedim hissetmiyorum 2 3 tanesini hissettim ama sürekli tekme atıyordu oysaki normal yani
MiniKaya babysevgi oy maşallah ♥️ Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼 Ne güzel duygular aynı gün bizimle beraber kaç kişi anne olucak evladına kavuşacak 🌸
MiniKaya babysevgi bazı uygulamada 26 kasım bazısında 27 kasım gözüküyor ☺️ 128 gün kalmış gözüküyor şuan ☺️eşimin doğum günü 28 kasım eşim hep diyor benim hediyem o babasının doğum gününü bekleyecek 😀
babysevgi MiniKaya benimde 128 gün kaldı gözüküyor ☺️ Aynıyız . Bende diyorum keske 20.11.20 de gelse kendiliğinden
Dilruba92 Bende 21+5 deyim aynı 2 gündür hareket etmiyordu bende endişelendim ama bu sabah başladı kıpırdamaya bide gündüz çalıştığım icin galiba hareket hissetmiyorum panik yapıyorum bende normal bu zamanlarda galiba canım 🤗
Dilruba92 babysevgi Aynen önür postda da gördüm sizi aynı günüz bende kız annesi olucam inşallah kasım gelsin biran önce inşallah 🤗
MiniKaya Dilruba92 babysevgi aa aynı gün ikinizde kızmı 🥰 bizim belli değil ilk kız dendi sonra erkekte olabilir dendi detaylıya giricem haftaya orda belli olur ner inşallah 🌸
Dilruba92 MiniKaya Sağlıklı olsunda inşallah bence sizinde kız gibi geldi hadi hayırlısıyla sende öğren inşallah cinsiyetini 🤲😊
MiniKaya babysevgi amin canım siz isimleri belirlemişsiniz ben daha ne birşey aldım nede isim belirledim 😀