iremnurkilic Merhaba arkadaşlar bugün kontrolümüz vardı doktorum bayram sonrası yatışını yaparız dedi🤰 5’i yada 6’sı haftaya tam tarih alıp yatışı belirlicez inşallah💚 Çok heyecanlıyım kızıma kavuşmama çok az kaldı😍
Raziye42 iremnurkilic sağlkla gelsin inşallah bnm de dün kontrlm vardı bayramn 4. Günü nöbetçym gel dedi acaba dopum için mi çağrdı ki bn anlamadm
Merveee07 iremnurkilic benimde canım doktor 4 ağustosta bayram tatilinden dönüyor 4 ayustosdan sonra istediğiniz tarihe gün yazalım dedi cuma günü karar vericez
Sude_uzum01 iremnurkilic ayyy bende agustosun 7sinde kavuşucam kuzuma İnşaAllah 😂🤲🏻🌹🥰 sağlıkla gelsin minnoşlarımııız ♥️♥️
Miniginannesiiii1111 iremnurkilic yaa maşallah darısı başıma inşallah benimde sezeryan olursa 7 Eylül doğum görünüyor gün almadık daha erken diye şuan 31+1 olduk şükür sağ salim kavus inşallah yavruna rabbim evlat acısı yaşatmasın hiçbirimize
Emos27 iremnurkilic ay çok heyecanlı ya rabbim inşallah sağ sağlim kavuşmanızı nasip eder 🙏🏻 Kaç haftalıksın canım bende 37+2yim perşembe kontrol var acaba tarih verilir mi ondan merak ettiğimden soruyorum 😇
iremnurkilic Emos27 36+3 haftalığım canım sen benden de öndesin sezeryan olursa belli olur tabiki seninde.
Emos27 iremnurkilic zaten heyecanlıydım siz böyle deyince daha çok heyecanlandım 🙈🙉🙊 rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😇🙏🏻