derinozkaya Zeyno8127 sancı var ama düzenli degil canım cok yüksek cıkmamıs alt taraf sancın üst bebeginin kalbi
Pnralp Üst taraf bebeğin kalp atışları alt taraf sancı seviyen. En fazla 40 civarı çıkmış sancın normal sanırım benim 50 lerde oluyor. Kalp atışlarının da düzenine bakıyor doktor die biliyorum.