Selin3561 Kızlar 35+3 haftayım belimde yanlarım da kasıklarımdan bacaklarıma vuran bir agrım var normal mi sizce?? Sanki adet olucam gibi
ecembugra53 Selin3561 canım bebek büyüdükçe Rahime baskı yapar asagıya soğur olabilir suan vücudu Doğuma hazırlıyor kendisini canım
Selin3561 ecembugra53 baya agrıyor kasıklarım tam bir adet sancısı bende bebek büyüdüğü için dıye düşündüm normal diyorsun yani canım