Eliftufan Haftama girdim fakat bebeğin hareketleri çok çok azaldı son 3 4 gündür bu normal mi acaba ☺️
DilekBodurr Eliftufan biz de 39+2 yiz eskisi gibi hoplayıp zıplayamıyor ama dokununca falan oynuyorsa sıkıntı etme canım. Alandan dolayıdır