Nesrinaycan Kızlar 33. Haftadayım kabizligim başladı Agridan yürüyemiyorum sanki bıçak üstüne oturmuş gibiyim var midir tavsiyeleriniz
Hilal1907 Nesrinaycan kabizlik bende cok yasiyorum doktorum zarari yok kasik kasik ic sorun olmaz demisti