Essi çok geçmiş olsun ve hayırlı olsuun☺️bol bol yürüyüş yaptım canım gaz ve tuvalete çıkmak toparlanmak için gerekli. 2 gece hastanede kaldık. Bugün taburcu oluyoruz inşallah. Kayısı hoşafını ilk gün içtim bitirdim. Onun haricinde iki günde filtre kahve tükettim ağrılara iyi geliyor. Bir de ne zaman ağrın olsa bildir ağrı kesici yapsınlar bebeğinle daha rahat ilgileniyorsun hem de yürüyüşe daha rahat gidiyorsun😊