Sltn01 Miyomunuzun boyutuna bağlı biraz da. Benim 22 cmlik bir miyomum oldu doğuma kadar, boyu bebeğimin yarısı kadardı. Çok ağrılar çektim, çok zor geçti hamileliğim. Doktorumla dikkatli ilerledik, söylediklerini aksatmadan uyguladım, sorunsuz doğum yaptım.
ama çok kez hastaneye yatıp serum almak zorunda kaldım. Dejenere olduğu zamanlar çok fazla ağrı acı yapıyor malesef.