Biraz geç oldu oğlum suna iki aylık ama yazmak istiyorum sezeryan Doğumdan korkanlar için Doğumdan 4 gün önce doktora kontrole gittim bebeğimin hareketlerinde azalma hissettiğim için suyu azaldığı için stres yapmış hareketleri ondan zayıf olur dedi kafası yerleşmişti kanala onun için bi alttan muayene edelim açılma var mı diye baktı ama çatımda dar olunca sen normal Doğum yapamazsın bebeğin kafası çıksa omuz takılır yapamayız dedi bende zorlamadım ne olursa kaderime diyerek suyu az Pazartesi hazırlıklı gel kan göre alalım seni dedi ve Pazartesi sabah gittiğimde artık suyu yok denecek kadar az kalmış bu ara da daha henüz bebeğim 37+5 günlüktü yatışım yapıldı damar yolları açıldı hemşire sonda takmaya geldi dedim aşağıda takalım onu kabul etmediler mecbur taktırdım ama acayip can yakan bişey değil ameliyata girerken ağladım çıkarken gülüyordum çok basit geçti hiç bişey hissetmedim 5 dk içinde bebeğim çıktı zaten uzaktan gördüm sen gelince Odana getiricez dediler ama gelmedi çünkü solunumda sıkıntı yaşadı 5 gün yoğun bakımda yattı bebeğim o günler zordu süt sağmak falan ama geçiyor bebeğim hastanede yatarken bende evde kendimi toparlamış oldum daha verimli olduğumu düşünüyorum oğluma ameliyat sonrasında biraz sancı oldu ama oda dayanılacak kadardı yürüdüm yürüdükçe kendime geldim rabbim bekleyen herkesi kurtarsın inşallah😍 Anne olmak çok güzel bi duygu inşallah isteyen herkes yaşayabilsin bu duyguyu