Zsahin kendi aracınızla mı otobüsle mi gideceksiniz? Otobüsle belki şimdi yazacaklarımı yapamayabilirsin. Ben neredeyse her hafta sizinki kadar uzun olmasa da 4 saatlik yol yapıyorum, bacaklarımı arka koltukta uzatıyorum, bir de sık sık yolda durup dışarıya çıkıp hareket ediyorum (Yürüyorum yani). Bunları yapmazsam hem aşırı şişiyorum hem de arabadan resmen kasık ve bel bölgemde tutulmayla iniyorum.