Benim geçen hafta çarşamba nişanım geldi. Cuma’ya kadar aralıklarla devam etti. Ama kahverengi lekelenme şeklindeydi. Nişan gelmeden önce de bel ağrılarım başlamıştı nişandan sonra daha da sıklaştı cuma gününe kadar yani 2 gün ne uyku uyudum ne bisey. Cuma günü doktora gittim Bel ağrısı sandığım sancılarımmış 5 dk da bir geliyordu. 38+2 ydim. Doktor yatış verdi açılma 1 cm di. Yatış istemedim şimdi yatmasan akşam yine geleceksin dedi. Mecbur kabul ettim. Suni sancı verdiler ben ömrümde böyle bisey görmedim🥺 11 de hastaneye gittim 1 de yatışım yapıldı 17:30 a kadar o suni sancıyla bile açılmam ilerlemedi ve vücudum bitti hem ağlıyordum hem o sancıyı çekemiyordum dayanamıyordum sancılarım beldeydi. O an bile evime gitmek istedim olmuyor diye. Dayanacak halim kalmadı en az 10 saat daha çekiceksin dedi doktor. Üstüne saatte 3 kere falan alttan muayene beni daha da bitirdi. 17:30 da sezeryane alın dedim istemeyerek de olsa. Çektiğim acıya eşim de dayanamadı doktorla konuşucam çekme bunu dedi Mecburi sezaryen oldum. Epidural yapacaklardı beni bayıltın dedim çünkü artık bisey görecek yaşayacak ne tahammülüm ne halim kalmamıştı. Genel anestezi oldum. Doğumumun hiç böyle olacağını düşünmemiştim. Doktora o gün gitmeseydim o sancıyı çekmeye evde devam etseydim acaba evde ilerler miydi, normal doğum için herşey uygunken ve normal doğum isterken bunları Yaşar mıydım inanın bilmiyorum çok şükür oğlum sağlıklı ama ben bunu düşünmeden yapamıyorum.