Sema166 Edakcgl Ben içemedim hiç doktorumda bebeğin gelişimi iyise bırskırsın dedi çok şükür gelişimide iyidi içmiyorum şuan
SevDin Edakcgl ikiside hamilelikte çok önemli doktor iş olsun diye vermiyor bebeğinizin gelişimi için şart kussanızda için
Edakcgl Deniz2961 mide buşantısından dolayı Tekrar baslıcak die korkuyorum bulantılar yrni yni ggecti gibi 15 haftalıgımda smdi
ArifeMuratt Canım bende biraz kullandım sonra bıraktım midem bulanıyo diye şimdi son aydayım kansızlık çıktı allah korusun bebeğe bişey olabilir bende korktum tekrar basladım
Edakcgl ArifeMuratt işte evet allah korusun orası da var. Ama kabzlkda yaptı ilk ay vermsati doktor. Smdi nkuuru üzüm meyve sebz yiom cok şükür degermde ii ama ilerdr düseblrmi.belki. işte.
deletedmom351 Benim doktorum bana vermedi sağlık ocağı verdi doktoruma gösterdim kullanabilirsin dedi ama kilo aldırıyormuş bende mide falan bulantısı olmadı hiç
Demir 23 haftalığım demir ilacı içmedim hiç.Değerlerim çok güzel çünkü dr gerek görmedi.Çay kahveden uzak durun,et yerken ayran içmeyin.Aldığınız besinlerle demir ihtiyacınızı karşılarsanız kaçış o kadar geç oluyor.
BarBeyzazer Bende 1 hafta kullandım kusma ve ishal yaptı doktorum ara verelim dedi kusman devam ederse haberim olsun dedi normalde hiç kusma falan yaşamamıştım