Azramelisim Kizlar sabah kalktım lavoboya gitim kahverengi leke geliyor kasıklarım çok agiriyor 23 haftalık hamileyim
Sermec27 Azramelisim canım neden bekliyorsun hemen acile git hiç normal değil haftan ileri Allah korusun blr sıkıntı olmasın
ikizannesii06 Azramelisim kahverengi leke korkutmasın seni demişti bana doktorum bende 15 haftalıkken yaşamıştım ama ağrım yoktu ağrı varsa sıkıntı olabilir canım direk doktora git virüs diye gitmememzlik yapma pişman olma
Azramelisim Duru999 tamm cnm gidecem de virus olduğu için korkuyorum biraz da bizim burda virüs cikmis bide
Sermec27 Azramelisim canım inan hersey olabilir eger boyle durum varsa belkı durdurabilirler Allah korusun o yüzden vakit kaybetme bence
ikizannesii06 Azramelisim olsun canım ağrı ağrıdır. Neden gitmemek için çabalıyorsun anlamıyorum ? Kendin bilirsin ozman ne diyelimki..
MYstryy Azramelisim suan o haftada ole.bisi yasamis olsaydim.direk doktora giderdim. Cunku cogu lekelenme normalin disinda vakit kaybetmeden doktora gidin onlemlerinizi alin .
Uykulugebe Azramelisim lekeye ağrı eşlik ediyorsa hemen doktora gidilmesi gerek diye biliyorum hemen acile gitmelisin