Merhaba kızlar bir çoğunuz biliyorsunuz benim hikayemi bebek kayıplarımı ben 2 kere hamılelik yaşadım kızlar ama ikisi de de yerleşme kanaması yaşamadım söyle anlatayım ben 4 ay önce sezeryan dogum yaptım ama oğlumu kaybettim sezeryandan sonra 2 adet yaşadım 2 adetim de cok yogun kanamalı gecti ilk gün biraz leke gelip ikinci gün cogalarak devam etti hep bu ay adetim 18 temmuzdu 11 temmuzda adete 1 hafta kala geri cekılme yöntemiyle ilişki oldu biliyorum geri cekılme korunma yöntemi değil ama benim hep yumurtlamam adetten 2 hafta önce kadar olur genelde ya acıkcası gebelik olacagını sanmıyorum ama 20 temmuzda dün akşam 7 de benden 2 damla kahve leke geldi ve hala adetim sökülmedi adet günü yani 18 temmuzda ilişkiden 1 hafta sonra test yaptım negatif cıktı neden böyle oldu ki acaba bir sorun mu var 24 temmuzda genetik sonucumu alacagım 25 temmuzda zaten doktoruma bu durumu da anlatacağım ama benim gibi bir durum yaşayanınız oldu mu napmam lazım