Ececeyda Kullanan var mı ? Birde kaçıncı haftanızda kullandınız kızlar ? Sarı akıntım ve az kaşıntım var doktor verdi ama endişelendim yine
Kleopatra Ececeyda Ececeyda bende aynılarını kullandım sanırım 27 hafta falandı hiç bir etkisini görmedim hala akıntım çok bazen mantar olup çok kaşınıyor o zaman travazol sürüyorum bir kaç gün sonra geçiyor yine tekrarlıyor
klebsiella Travazol bende kullaniyorum sadece kasintim oldugu icun verdi doktor gercekten cok iyi geldi. Bence bir kac gun kulla iyi geliyor akintin var mi peki kremler akintiya iyi gelmiyor sadece kasintiya iyi geliyor eger akintin varsa fitil kullanabilirsin
Ececeyda klebsiella canım kaçıncı haftanda kullandın? Birde nasıl kullandin dış bölgeye dedi doktor? Evet hem kaşıntım hem akıntım var fitili de o yuzden kullanacagım
klebsiella Ececeyda doktoruna danis mutlaka. Ilk trimestir organ gelisimi oldugu icin yorum yapamadim.