Meltem59 bende kan tahlili yaptırdım ilkinde 19 ikincide 125 çıktı 1 haftalık felen dedi ama diş gebelikte olabilir dedi moralimi bozdu cuma günü kadın doğuma gittim doktor kese var dedi çocukta var dedi sevindim tahlil felen yaptılar öğlen tekrar gittim başka doktor vardı oda sadece kese görünüyo belki boş gebelik olabilir kalp atışını duymadan anlayamayız dedi moralim bozuldu bakalım bu hafta kalp atışı duyabilecek miyiz hayırlısı olsun herşeyin