Ceydadnr Kızlar merhaba denizlide yaşayıp iyi bir hastane ve doktor önerisi olan varmı işimiz gereği İlk 5 aylık sürecimi doğuda geçirdim ama Doğumu orda yapmayı düşünüyorum 🙏
Busravebebegi Ceydadnr denipol hastanesi hasan telat satoglu o kadar iyi bir doktorki 1 ay oncesi zorunlu sezaryen oldum aslında kendisi normal doğum tarafiydi ama mecbur kaldık 2. Gün ayağa kalktim hiç bi sorunumuz olmadı çok şükür çok.ilgiliydi kendisi
Ceydadnr Busravebebegi Çok teşekkür ederim Yaşadığım bi şehir değil oyüzden hiç bir bilgim yok Doğum korkumdan fazla doktor korkum var şuan 🤦🏻♀️
Busravebebegi Ceydadnr benimde öyleydi hemde doğum korkum vardi bebeğimin kalp atışları düşmüştü doktor çok hızlı hareket ederek ameliyata alındım hemen sakin ve soğuk kanlı olması beni rahatlattı aklınızda bulunsun 😇
Ceydadnr Busravebebegi inşallah bende memnun kalırım 🤲 Siz yenimi doğum yaptınız ücreti nedir hastanenin