Sena011 ilk düşüğümde tüm testleri yaptırdım. Sonraki 3 gebeliğimde hep iğne kullandım zaten pıhtılaşma var ama düşük seviyede. Şimdiki cem hoca gerek bile duymuyor iğneye ama sırf kadınların içi rahat olsun diye yazıyorum dedi. Tabi ağır pıhtı problemi yoksa. Benim son düşükte anomali çıktı bebekte o yüzden tüpe geçtik daha fazla psikolojik zarar görmemek için