Aygul01 ablam ya benim kafamı karıştıran başka bir şey daha var,Ben Azerbaycandayım bizde nst filan hiç duymadım ben,burda postlardan okuyorum her hamile giriyo nstye,ya bizde bunun ismi farkli yada bizde bu işlem yok,benim bildiyim 37 haftada altdan müayine oluruz doktor normalmi,sezeryanmı olacak belirler olur biter😵😵😵