Hanımlar 2 kızımı normal dogurdum 36 haftalık hamileyım bu bebegımide sezaryan ıstedim cok kokrtugum ıcın sorum şu sezaryan dogumda çırıl çıplakmı olunuyor bırkac vıdyo ızledım sadece kesecekleri yer acık diger yerler kapalıydı burda bır annemmiz cıplak oldugunu yazmıs merak ettim cevaplarsanız sevinirim 😊