Aşırı kasılmam vardı post açmıştım hastaneye geldik sancılarım çıktı progestan ve ciğer geliştirici yapıldı sancıları önlemeye çalışıyolar 33 haftalığım hatta bazı arkadaşlar aşırı kasılmaya falan normal ne var bunda demişti siz siz olun kesinlikle es geçmeyin bildiğiniz doğum sancılarını yaşadım ben alttan muaynem bile oldu açıklık hakkında bilgi verilmedi ama