Umudunannesi gwcmiş olsun.biz de aynı durumdayız esimin testi pozitif cıktı.bugün 13.günümüz karantinada.eşimi ayrı odada izole ettik.yemegini falan hep orda yedi.ayrı lavabolar kullandık .ve şükür ben de herhangibi belirti yok henüz..dikkat edilirse bulaşmiyor.ama zor bi durum ayni evdesiniz esinizi cok nadir görüyorsunuz.
İnş sizin de cabuk gecer karantinaniz.esinizin temas ettiği yerlere desenfektan sıkmayı ihmal etmeyin.
Peki size test yapıldı mı?bana yapmadılar belirt olursa test yapacaklarını söylediler