Deletedmom272 Kizlar, ayrintili ultrason kacinci haftadan sonra ysptirdiniz? Birde perinatolojiye mi yoksa radyologa mi yaptırdınız?
Esma98 Deletedmom272 20,24 haftalar arası yaptırılıyor radjoloji de yapıyor ama Gideceğiniz hastaneye göre perinatolug yapıyorsa ona yaptırılması tercih edilse daha iyi olur 🌸
Aygul01 Deletedmom272 20 ile 24 hafta arası yapılır doktorlar genelikte 23 haftayı önerirler. Her iki bölüme yaptırabilirsin. Ama perinatoloji yüksek riskli gebelere bakıyor ve daha pahalı. Denk gelirsen ne ala baktırırsın ama şart degil radyolojide bakar yanı. Bana radyoloji bakmıştı gayet memnum kalmistim.
Bahartesi Deletedmom272 20 ila 24 haftalar arasında öneriyorlar. Doktorum perinataloga gitmemi söyledi ben de o şekilde yaptım.
nil_sugra Deletedmom272 ben 20.haftada yaptırdım canım. Önceki gebeliğim riskliydi o yüzden erken yapıldı. Ama sana tavsiyem 3′e 5′e bakma perinatoloğa yaptır mutlaka. Çünkü detaylı ultrason çok önemli ve bunun ilmini bilenler radyologlar değil perinatologlar
Uykulugebe Deletedmom272 radyoloji doktoruna randevu yazmislar. 20. Haftamda gideceğim nasip olursa inşallah.
Epifenomen Deletedmom272 22. Haftada yaptırdım ve perinatolog yaptı detaylıyı. Üniversite hastanesinde yaptırdım, doktor doçentti ve çok iyi inceledi. 13. Haftadayken 22. Haftama anca randevu bulmuştum 😊
Merhaba18 18+5 haftalığız bugün doç prenetoloji dr gidecem. Yüksek riskli gebe olduğum için erkene aldık. 23. Haftada da tıp fak Prof gidecem oda prenetoloji dr