Hsrt42 39+3 haftalık olduk suan belim cok agrıyo ve bebegim cok harekket ediyo acaba sancımı baslıyor
NeslihanPiaAbac Hsrt42 sancı düzenli aralıklarla mı giriyor ,arasını ve ne kadar sürdüğünü hesaplayın.Sık ve30-60saniye arasınsa sürüyorsa doğum sancınız başlamış demektir.
DenizelikDikilita Hsrt42 dogum sancisi bel agrisi seklinde olmaz. Bebek hareketleri ile de alakasi yoktur. Sanci gelir 1 dakika surer biter sonra belli bir sure sonra tekrar gelir ve yine 1 dakika surer. Senin bel agrisi dogum sancisi olmayabilir..
Hayat Ablacm en iyisi doktorunu ara .o sana daha detaylı söyler.Böyle bekleyerek kendinude bebeyide tehlikye atma ihtimalin var