Smerihn Herkese merhaba arkadaşlar şuan ben hastane odasında kızım yenidoğan yoğun bakımda gözetim altında. Bol dualarınıza ihtiyacım var ve de bu gazı nasıl çıkartacağız varsa kolay yolunu bilen yazsın nolur 8 saattir canım yanıyo sırf bu yüzden
Deletedmom337 Smerihn sade neskafe ic bol bol canm Rabbim yardimciniz olsun kizina bir an once kavusursun insallah
Aysegulkk998 Kayısı hosafı veya meyve suyu yardımcı olacaktır kaç kg doğdu acaba bende su an 30 haftalığım yatış verildi
Azr38_ Gözünüz aydın olsun Rabbım şifanizi versin neden erken doğum yaptınız bi riskiniz mi vardi bende korkuyorum o yüzden sordum
Smerihn Azr38_ suyu azalmıştı + nst de kalp ritimlerinde düşüş yaşadı apar topar sezaryenle doğum oldu