Bilgenur Kızlar Bebek doğduktan ne kadar sonra yıkanmalı sice kafam çok karıştı kimi göbek bağı düşünce diyor kimi eve geldikten sonra
Zeytin Bilgenur ben ilk doğumumda Doğumdan 8saat sonra çıktım hastaneden eve gittim kendim banyomu yaptım. Bebeği de ertesi gün yıkadık. Sonra gün aşırı yıkamaya devam ettik. Göbeğin düşmesini beklersek bir hafta yıkamamak lazım. Göbeğine dikkat ederek yıkadık biz hep
Mertnur Bilgenur göbeği düşene kadar yani ilk 1 hafta falan suruyo oda en fazla birkez yıkamayı öneriyorlar artık enfeksiyon acısından .
NeslihanPiaAbac Bilgenur göbek bağı düştükten sonra yıkamak en sağlıklısı.Ama yıkayacaksanızda bağı iyi kurutmalısınız nemli kalması düşme süresini uzatıyor
Senaakif Bilgenur hastaneden çıkınca eve gelınce yeğenimi yıkadık ıkı günde bir yıkadık havalar sıcak Mayıs'ta doğunca yine yıkayacağım çocuk suda buyur 🤗❤
Sevdemine İlk doğumumda eve gelir gelmez yıkadık kızımı, sonra her gün.. annem bebeği su büyütür der🙈 yıka.. gerçek zeytinyağı ile masaj yap.. artık bu döngü günlük rutindi bize..
Esa Göbeği düştükten sonra yıkanıyor hemşire bize öyle söylemişti hem verniks vücudunda ne kadar kalırsa o kadar iyi
Zeytin Esa bize de gebe okulunda sorulmuştu bu soru. Bebeğin üzerindeki verniks tabakasının ilk yarım saat önemli olduğunu sonra bir öneminin kalmadığını anlatmıştı ebe. Göbeğine dikkat edilecek şekilde yıkanmasında bir sakınca olmadığını ifade etmişti.