Valla ben hiç video izlemedim bişey de yapmadım bunun için sezaryen olmak istiyordum korktugum için ama bi gün öncesinde normal doğum ile geldi bebişim.Sadece ebeye sordum napcam diye sancılar geçince nefes al ver gelince nefesini tut kabızmış gibi büyük yapar gibi ıkın demişti :) yarım saatte doğurdum :)