Minik95 Kizlar adet gecikeli 12 gun oluyor 2 gun once kan testim negatif cikti az once peceteye silerken hafif bir leke geldi sizce yerlesme kanamasi olabilir mi
Suna11 Baya gecikmiş aslında ama geç döllenme olabilir. Benimde bazen adetm öyle hafif lekelenmeyle başlıyor ilk gün öyle lekenme oluyor sonra adet oluyorum inşallah öyle olmaz seninde kuzum. Takip et akıntını kana dönüşmezse 1-2 gün sonra tekrar test yap
yigitalpinannesi40 Olabilir canım benim adetimden önce lekelenmem olmuştu hamile oldugumu öğrendim hastanede tahlil verip. Bir iki gün bekle adet kanamasına dönmez ise tahlil verirsin